Vroege bezitters van een Tesla hadden geluk: zij mochten immers gratis opladen bij de Supercharger-stations die het techbedrijf had verspreid. Een bonus die kennelijk niet opgaat bij toekomstige modellen. Volgens CEO Elon Musk tegenover Venturebeat zullen bezitters van de Tesla Model 3 namelijk niet gratis hun wagen van sap mogen voorzien. Ergens is het ook logisch, …



