Volgens het rapport 'Chauffeur aan het stuur' van het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid (KiM), kunnen we ons over een aantal jaar misschien niet meer voorstellen dat wij zelf onze auto bestuurden. Volgens één van de mogelijk toekomstscenario's die het KiM beschrijft, is dat namelijk veel te gevaarlijk. Het KiM publiceerde het trendrapport over de toekomst van zelfrijdende voertuigen en …






