We mogen dan wel niet meedoen aan het EK voetbal dit jaar, bij het WK robotvoetbal was Nederland dit jaar wel vertegenwoordigd. Het team van de TU/e heeft het voetbaltoernooi voor robots, dat plaatsvond tijdens Robocup 2016, zelfs gewonnen! En niet voor de eerste keer: het is voor de derde keer dat de Eindhovenaren met de titel …


