In de aftermath van de winst van Trump in de VS, kreeg Facebook de schuld. Of eigenlijk: het nepnieuws op Facebook. Maar niet alleen omdat er iemand de schuld moest krijgen, ook omdat nepnieuws echt een groot probleem is op Facebook. Eerst bagatelliseerde Facebook-baas Mark Zuckerberg de boel nog, maar later kondigde hij een heleboel …








