Het aantal ouderen dat gebruik maakt van internet blijft groeien. En daarvoor kruipen ze niet altijd een pc of zitten ze een tablet op de bank; steeds meer 75-plussers hebben een smartphone. Drie jaar geleden had nog één op de twintig mensen in deze leeftijdsgroep er één, nu is dat bijna één op de vier. Dat meldt …





