Google heeft voor de derde keer een aanklacht gekregen vanwege machtsmisbruik door de Europese Commissie. De toezichthouder beschuldigt de internetgigant ervan dat ze het voor andere bedrijven deels onmogelijk maakt om te concurreren op de advertentiemarkt. Net als bij nieuwe aanklacht beschuldigt Google ervan dat ze hun dominante positie hebben misbruikt. In dit geval door te voorkomen dat websites …




