Er wordt al een hoop geschreven over het vlees: dat we moeten minderen met het eten, dat het slecht is voor het milieu omdat het veel water kost. Maar ook dat vooral mannen nog steeds 7 dagen in de week vlees eten. We weten inmiddels dat hier verandering in moet komen, zowel voor je eigen gezondheid …





