Het is niet gebruikelijk voor spelers om tijdens de Olympische Spelen zonder de vlag van het land waarvoor ze spelen, het stadion binnen te lopen. Toch zal er dit jaar één team zonder nationale vlag zijn. Dit team zal bestaan uit atleten die gevlucht zijn uit hun land. Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) gaf gisteren groen …


