Categorie: Culture

HomeCulture

Aerie, een ondergoedmerk in de VS, staat bekend om het niet-fotoshoppen van foto's. Met de #ArieReal campagne hebben ze bijvoorbeeld samengewerkt met Emma Roberts. Hoewel de kans groot is dat het een 1 april grap is, komt het merk nu met#AerieMAN. Deze hashtag staat voor een nieuwe campagne waarbij er een mannenlijn wordt geïntroduceerd. Met …

Disney heeft de afgelopen jaren veel films in de staat Georgia gemaakt. Door de lage belastingen is de staat hier erg geschikt voor. Maar nu Georgia van plan is om een anti-homowet aan te nemen, is Disney er niet meer zo zeker van om dit de komende jaren nog te doen. "We hebben goede ervaringen …

Uber beschuldigt zijn concurrent Ola Cabs uit India van het bestellen van 400.000 nepritjes om het bedrijf te dwarsbomen. Dat schrijft The Economic Times van India. Het bedrijf heeft de beschuldigingen aan het adres van de High Court van Delhi gebracht. Taxibedrijf Ola noemt de beschuldiging tegenover The Economic Times onjuist en 'lukraak'. Uber zegt dat …

Blendle, het Nederlandse betaalplatform voor losse artikelen uit kranten en tijdschriften, is vandaag gelanceerd in de Verenigde Staten. Nadat in december bekend werd dat het bedrijf ging uitbreiden naar de VS, is de dienst nu met een besloten beta gestart. Er is plek voor 10.000 Amerikanen en al deze plekken zijn inmiddels gevuld. Zij, en …

Calvin Klein heeft heftige reacties gekregen op twee van haar nieuwe advertenties, die naast elkaar afgebeeld waren op een megagroot billboard middenin New York City. Hoewel de campagnebeelden bestaan uit veel verschillende beroemde gezichten zoals modellen, DJ’s en muzikanten die poseren, dansen, slapen en dromen in hun 'Calvins', trok vooral dit beeld de aandacht. Met name de …

De meeste mensen zullen een bezoekje aan Starbucks brengen om een heerlijke kop koffie met hun naam erop te halen. De frequente bezoeker zal er ook wel eens een sandwich, cake pop of lekker taartje bij halen. Maar waar gaat al dat lekkers eigenlijk naartoe wanneer het niet verkocht wordt? Naar mensen die het heel …

Steeds meer modehuizen besluiten te kiezen voor een bontvrij beleid. Armani is het meest recente modehuis dat zich bij deze groep aansluit en stopt volledig met de verkoop van bont. Dat heeft Bont voor Dieren laten weten. Waar Armani voorheen o.a. nog konijnenbont in haar kleding verwerkte, besluit het merk hier nu mee te stoppen vanwege het …