Met geld kan je alles kopen, wordt wel gezegd. Alles, behalve geluk. De hoop van de consuminderfanaten is dan ook dat de bejubelde deeleconomie een hippie-eske lifestyle mogelijk maakt. Een ware revival van écht leven, in plaats van eindeloos werk en keiharde maar betekenisloze centen. Geluk halen immers we uit samenzijn, warmte en genegenheid van een ander. Niet uit eindeloos doordraven …





