De huidige generatie jongeren is zowat met een smartphone in de hand op de wereld gezet en vindt het dan ook doodnormaal om even snel een berichtje te beantwoorden op de fiets. Nou, driekwart van de Nederlanders is dit gedrag anders spuugzat. Vooral de 35-plusser is voor een smartphoneverbod. Uit onderzoek van Maurice de Hond onder …


