Door de opkomst van internet en smartphones is de manier waarop we contact hebben met bedrijven veranderd. Dat contact is laagdrempeliger geworden en we zijn veeleisender. Eén van de bedrijven die andere bedrijven helpt om een goede klantenservice te realiseren Zendesk. In deze editie van Rush Talk praat ik met oprichter en CEO Mikkel Svane over het bedrijf en de veranderende relatie tussen consumenten en bedrijven.
https://soundcloud.com/numrush/rush-talk-106-hoe-zendesk-klantenservice-heeft-veranderd
Wil je reageren op deze podcast? Dat kan natuurlijk! Stuur ons een berichtje via Twitter of Facebook. Wil je er zeker van zijn dat je de volgende Rush Talk niet mist? Abonneer je! In de meeste podcast-apps – zoals Podcasts van Apple, Pocket Casts en Overcast – kun je gewoon zoeken op Rush Talk en vind je ons vanzelf. Je kunt ons op pc of Mac beluisteren via onder meer iTunes, TuneIn en Pocket Casts. En uiteraard hebben we ook een RSS-feed die je kunt toevoegen aan een podcast-app.