Nederlanders mochten dit jaar niet één, maar zelfs twee keer stemmen. En dus gingen we allemaal weer naar de stemlocaties, kozen we een partij en een kandidaat en leverden we het formulier in. Weinig bijzonders. Maar in de toekomst gaat dit mogelijk anders. Minister Ollongren van Binnenlandse Zaken gaat namelijk een aantal varianten van het …



