"We gaan zeker zelfrijdende auto's laten rijden." Dat heeft, Rüdiger Grube, CEO van het Duitse spoorwegbedrijf Deutsche Bahn gezegd in een interview met Wirtshafts Woche. Volgens de directeur is het een groot project voor het spoorbedrijf, maar over een concreet tijdspad zegt hij niets. Het idee is om zelfrijdende auto's in te gaan zetten voor het vervoer van …


