Microsoft werkt aan de opvolger van zijn fitnesstracker Band. De fitness-accessoire kwam vorig jaar op de markt, maar inmiddels is het bedrijf druk in de weer met de Band 2. Dit liet Microsoft-topman Kevin Turner vandaag weten tijdens de Worldwide Partner Conference. We kunnen vooralsnog alleen maar gissen hoe de Microsoft Band 2 eruit gaat …





