Papaya smoothie, iemand? Nutribullet en McLaren F1-team lanceren samenwerking

De ene motor brult over het asfalt, de andere maakt je smoothie klaar. McLaren Formula 1 Team en blendermerk nutribullet® bundelen hun krachten voor een gelimiteerde collectie blenders die net zo stijlvol zijn als een Formule 1-wagen in papaya-oranje.

Vanaf vandaag is de nutribullet® x McLaren F1 Team collectie verkrijgbaar via nutribullet.com. De samenwerking levert drie special edition blenders op die niet alleen krachtig zijn, maar ook direct herkenbaar aan hun McLaren-uitstraling.

Blikvanger van de lijn is de Ultra, een 1200-watt krachtpatser met titanium messen en bekers gemaakt van duurzaam Tritan™ Renew-materiaal. De machine is uitgevoerd in stijlvol Gunmetal Grey met papaya-oranje accenten – een knipoog naar de kleurstelling van de McLaren F1-bolides. Daarnaast is er de Pro 900, een iets compacter model met een 900-watt motor en roestvrijstalen messen. Tot slot is er ook een Portable-variant voor wie graag onderweg blendt, compleet met handvat en verkrijgbaar in twee kleurvarianten.

De samenwerking draait om meer dan branding. Beide merken zeggen te staan voor snelheid, precisie en topprestaties. Of dat nu op het circuit is, of in je keuken. “Samen willen we fans wereldwijd een krachtige energieboost geven tijdens high-performance momenten,” aldus Nick Martin, co-chief commercial officer bij McLaren Racing.

McLaren-fans met een passie voor shakes, smoothies of een lekkere dip kunnen hun hart dus ophalen. Geen pole position op het circuit? Dan maar de snelste smoothie bij het ontbijt!

Afbeelding: nutribullet®

Johan Voets

Johan Voets

Johan is co-founder van RUSH, een uitgave van OK GO. Op RUSH schrijft hij vooral over technologische innovatie, games, films, de toekomst van automotive en sport.