Een beetje reclamebureau pitcht tegenwoordig iets ‘maatschappelijk verantwoords’

In Saturday Night Live weten ze pas wat een product pitchen inhoudt. Het moet bold, vol emotie, noodzaak, spanning en sensatie. “Helemaal van nu”.

Het Amerikaanse tv-programma kwam zondag met een hilarische variant van een elevator-pitch waarin een aanstormende reclamecampagne van Cheetos – kaasachtige chipjes – werd verheven tot immense parodie.

Cheetos

[related slug=”melissa-mccarthy-sean-spicer-saturday-night-live”]Je ziet twee teams van afzonderlijke bedrijven strijden om de opdracht een reclame te maken voor Cheetos. De één doet stelt dit voor met gezellige familietaferelen en de ander… Wel, kijk zelf maar.

Immigratie, Mexico, de muur rondom de VS: het zijn allemaal hot-topics sinds Donald Trump aan het roer van Amerika staat. Hoewel zijn naam geen een keer in deze fantastische SNL-scene wordt genoemd, is het helder dat zijn naam is verbonden met onderstaande episode. To be continued…

 

Redactie

Redactie

Rush is een nieuwssite rondom smart technology en innovatie. De site is opgericht in 2012 uit enthousiasme voor de toenemende ontwikkelingen rondom wearables, eHealth, smart cars, smart homes, big data, location based services, media innovatie en de impact van technologie op mens, cultuur en maatschappij.