Categorie: Work

HomeWork

Steeds meer advertenties worden gepersonaliseerd met behulp van Big Data. Marketing en advertentiebedrijf Kiip gaat nog een stapje verder: precision moments tracking. Met deze nieuwe vorm van tracken kunnen adverteerders voortaan op het meest gepaste moment een advertentie laten zien. Kiip werkt met een uniek systeem voor een advertentiebedrijf. Kipp werkt namelijk niet met standaard …

Briggo is het nieuwste van het nieuwste op koffiegebied. Deze robot maakt koffie van hogere kwaliteit dan de gemiddelde barista’s en oordeelt niet wanneer je extra veel suiker in je koffie wilt of weer terug komt voor de derde koffie die ochtend. Het apparaat, wat 4,6 vierkante meter nodig heeft, zit volgebouwd met technologie, meer …

Terwijl we steeds meer ontwikkelingen zien verschuiven richting het kamp van Bluetooth, komt IBM met een nieuwe concept, waarbij NFC toe wordt gepast bij het beter beveiligen van persoonlijke gegevens via mobiel. Verrassend of juist logisch? We zien het steeds vaker terugkomen wanneer we kijken naar de beveiliging van informatieuitwisseling via de browser. Zowel banken …